Monday, March 2, 2009

Salam.........


ok…ok..ok…….aku tau korang mmg da lame tgu aku wat mende nih…..hehhe..soryla kwn2 sume aku memaaangggg da lame plan nk wat blog ni..tp becoz mase yg x membenarkan ku mengularkan diriku meronggeng ngn internet nih, skang barula muncul…heheh..:P

Tgok kwn2..cm dayah, ajunn, alyaa..n rmai lagila kt klas aku tu wat blog ni…bestla plak, ku teruja!!!….teringin banget!!!...skang baru dpt realisasikan impian ni…lallalalala…yakin boleh!!!...hhahahha(apehal?)…

Ehmmm…sbg ucap tama blog baru ni…aku harap blog ni akan akn jd pemangkin dlm idup aku..aku nk share ngn korang idup yg best ni..hehhe…insyaALLAH…semoga Allah beri aku kelapangn waktu utk update citer2 ngn korang….hope sgt blog ni dpt merapatkn ukhwah aku ngn kwn2…yg da lame knal…yg baru knal..sumela….:)







No comments:

Post a Comment