Tuesday, April 14, 2009

penat nyeeeeeee.......:(

aduhhh............


aduhhhhhhhhh....


aduhhhhhhhhhhhhhh.......


arini mmg memenatkn.....masuk klas, kuar klas, naik library, turun library, g kantin (yg ni syarat sah g sekolah...ngeee..)...



pastu.....ptg ade kokurikulum lak.....dr pkul 4 smpai 6.....wuaaa.................



unit beruniform : PBSM
persatuan : Persatuan Bahasa Inggeris
sukan : bola jaring
rumah sukan : merah......(merah membara!!!...)hehhehe..


mmg penat......arini pkul 6.30 bru smpai umah....so secara purata, lebih kurang 12 jam aku kuar dr rumah utk bermastautin d sekolah...

yelaaa...aku kuar dr rumah pg td pon pkul 6.30 pg..balik pkul 6.30 ptg..........(waaahhhhh...mmg leh jd guru cemerlang!!!...hahahhaha....)

so...this is my life now...still in shock...x biase kot....tibe2 aku ckp kt ajun td time dlm kete....btol ke kite ni baru dua ari ngajar kt sekolah tu???....sbb aku rase mcm da lame aku dok situ....aku da knal rmai cikgu, rmai murid2....dah rase belongings tu........urmmm...bagusla.....



ok...da ngntuk sgt nih..penat ajar kawat kaki td kot...huuu....chow....wish me luck...ngeee...



peace...^-^




3 comments:

  1. buat pertama kalinye for this semester...aku tdo pkul 9.30 mlm...seyes, x tipu......really tired...huuu

    ReplyDelete
  2. bgsla..guru yang cemerlang kne tido awl haha

    ReplyDelete