Monday, April 13, 2009

wut a day...........^-^

salam..... sesudahnya selesai kami bertarung dan berperang ngn final exam kami..kini tibalah masa yg kami nantikan...ewaahhh!!!!!!!...nantikan ker???....:P hari ni berbondong- bondonglah pelajar2 TESL mktb pergi menerjah seluruh sekolah d jasin dan alor gajah...... (termasuklah aku n ajun...)...hehheheh...


hari ini /Isnin /13 /4/ 09

nurul nisshak
&
sirajun munira




melaporkan diri di sekolah kebangsaan Melekek, alor gajah, melaka....



ehmm......... mlm td rase hati ni gundah gulana... Allah jela yg tau.... mau terkeluar hati aku ni... tp sempat kutip balik.... hehheh.... nervous la sgt2... x tau nk kate ape...huuu.... apela yg aku takutkn sgt ek??.... huu....



*takut guru besar garang


* takut murid2 nakal



* takut terbangun lmbat...



*takut smpai sekolah lmbt..



* yg x boleh thn tu....... takut kantin sekolah x best........hahhahah....(guling2!!!)....:P




tp it ended up.......



*guru besar baik sgt2.......:)



*cikgu2 sume friendly bangat....:)



*kitaorg cikgu yg first smpai sekolah.... 1st kete yg parking kt sekolah tu....yeay!!!..... (skema ke kite ni jun???...)... hahahha...



*kantin sekolah??.... superb!!!..... aku da mkn nasi lemak, plus 2 karipap , plus air teh ais lg ...sumenye rm1.90.... okla tu....bajet........hehhe....sedap lak tu.... (aku rase kan.... kantin nila yg akan menjana motivasi aku utk g sekolah...ngeee.. )....kak ani (akak kantin) tgu sy ye...sy nk bli karipap keledek akak ari2....wheeee.... sape nak???.... belila kt kantin korg sendiri.... lallalalala....




wutever pon....arini is a new xperience 4 me.... best gak... tgah2 dok kt meja cikgu tu.... siap leh termenung lg.... betol ke aku ni da jd cikgu??.... layak ke aku??.... huu... korang.. pray 4 me... aku harap aku akn do my best ..... insyaAllah........:)




nukilan,,,

cikgu yg ala2 x pcaya dirinya seorg cikgu....hehhe...:P






buku lesson plan yg masih suci bersih...hehhe




buku n organizer teacher...^-^

i got a table in a the staff room...wheee....:P



teacher nisshak : terkejut ngn identitinya sendiri...hehhehe...




***korang.... sume di ats tu adalah dongengan n merepekan aku semate2...heheh... x knla aku da blajar 6 taun, aku x dpt perceive myself s a teacher lg... lampi ke ape... heheh..

aku risau sgt kot.. tu yg merepek jek tu...yg pasti korg jgn risau.. aku mmg sedar yg aku ni akn jd cikgu ...n i will try to b a godd teacher... this experience will b very beneficial to me...
plese pray for our success....whee...***


chow..peace... ^-^









2 comments:

  1. amboi2..sonok jd cikgu na..sampai kami lalu kt sebelah ketea hangpa blk td lmbai2 pun hangpa xpasan..huhu..letey la nisshak first day nih wpun tade watpe..tula, dh terbese aktif 3 jam je..tetibe kna up sket..pape pun, wish u luck..nisshak jd cekgu mesti la bebudak suke gile~~

    ReplyDelete
  2. hahhahha...baya2...yeke ko ade lmbai aku??...hahhaha...sorila dear..talak perasan mehhh...khusyuk bergosip ngn ajun kot...hehehh...wish u all the best gak, murid2 pon sure suke ko jd teacher diorg....miss u all already...wuaaaa!!!

    ReplyDelete